Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Φτάνει πια...Ως εδώ!



Τι άλλο θα δούμε, Θεέ μου Παναθηναϊκέ μου…

Από που ν' αρχίσω και που να τελειώσω, αδέλφια. Τρελαίνομαι!!!
Μας γαμήσανε το καλοκαίρι - μας γαμάνε τα Χριστούγεννα - μας γαμανε τον Παναθηναϊκό μας
!!!


Συγχωρέστε με αδέλφια αλλά δεν μπορώ να γράψω, δεν είμαι καλά, κόλλησα και τα φάρμακα δεν κάνουν τίποτα.
Ο Παναθηναϊκός μας είναι άρρωστος. Άρρωστος είμαι κι εγώ με τον Παναθηναϊκό.
Το καράβι βουλιάζει και μόνο ο κόσμος του Παναθηναϊκού μπορεί να το σώσει από την τρικυμία, αρκεί να είναι ενωμένος. Ελπίζω να τα καταφέρουμε …
Έχω τόσα πολλά στο μυαλό μου και προσπαθώ να βρώ τρόπο να τα γράψω αλλά δυστυχώς η σύγχυση, η αγανάκτηση και η απογοήτευση με αποτρέπουν...


6 σχόλια:

  1. καλησπερα κ καλη εβδομαδα αδελφε...
    μας πεθαναν...μας χαλασαν τι γιορτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΔΕΛΦΙΑ EL LOCO KAI LAPLACE ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ!!ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΙΩΣΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ Η ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Η ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΜΕ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ,ΟΥΤΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΗΤΤΟΠΑΘΗ,ΑΝΙΩΘΑ,ΚΑΛΟΒΟΛΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΣΚΑΤΟΜΑΘΗΜΕΝΑ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΠΕΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ(ΟΠΩΣ ΕΓΩ)...ΕΓΩ ΠΑΙΡΝΩ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΠΙΑ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ-ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΠΕΙΡΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ 1Ο(ΕΞΑΙΡΩ ΤΟΝ ΣΙΣΕ)ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΥΡΜΗΓΚΑΚΙΑ ΝΑ ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΦΤΕΛΙΖΟΥΝ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΕΙΡΟΫΠΕΡΙΦΑΝΗΣ ΦΑΝΕΛΑΣ ΜΑΣ!!ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΘΛΙΒΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΙΑ...ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ,ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΗΡΩΑΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ!!!!ΑΝ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΟΣΤΑΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ,ΚΑΛΗ ΑΠΟΚΟΠΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΡΑΣΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΡΑΣΙΝΕΣ ΚΟΥΠΕΣ ΤΟ 2011!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ντρεπομαι γι αυτους τους Παναθηναικαρες, τους κομητες τυπου Βγενο, που μολις ειδαν στραβη κ οτι δεν υπαρχει χρημα, την καναν με ελαφρυα.
    Αλλα την παραιτηση Πατερα, δεν την περιμενα. Ενταξει για τους αλλους, αλλα απο τον Πατερα οχι.
    Αφηνουν τον Παναθηναικο στο ελεος του οποιουδηποτε.
    Μπραβο σας. Μπραβο Παναθηναικαρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παιδια φτασαμε στο τιποτα!Παρακατω δεν εχει!Δεν εχεις Διοικηση αυτη τη στιγμη,δεν εχεις προπονητη γνωστη του Ελληνικου ποδοσφαιρου,δεν εχεις ομαδα να αποδιδει στοιχειωδως!Αφου λοιπον δεν εχω να φοβηθω κατι χειροτερο,αρχιζω να αισιοδοξω!!Η ιστορια,μας εχει διδαξει οτι μια κριση σε πεισμωνει και βγαινεις πιο δυνατος!Τωρα θα φανει ποιοι ειναι οι πραγματικοι Παναθηναικοι και μαυτους θα προχωρησουμε.Μην περιμενουμε θαυματα απο την μια μερα στην αλλη!Χρειαζεται συσπειρωση,γενναιες αποφασεις και υπομονη!Ο Παναθηναικος θα προχωρησει!!Καλα Χριστουγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα αδελφια.
    συμφωνω μαζι σας!!!
    ξεκαθαριζει το τοπιο, τοσο καιρο διναμε ολοι μας μαλια-κουβαρια και τωρα ερχεται η στιγμη που θα αναγεννηθουμε απο τις σταχτες μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή



Πρόσθεσε το banner του Green Voice 13 στο site σου: