Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

ΝΤΕΓΙΑΝ...ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ...Θ13

ΑΙΩΝΙΑΣ ΠΙΣΤΟΣ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΜΑΣ...Ο ΝΤΕΓΙΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΗΣ 13 ΜΑΖΙ ΜΑΣ ...RESPECT!!!

O Ντεγιαν μας μιλαει για την γιορτη στον Ναο ως γνησιο μελος της 13:
«Τα παιδιά της Θύρας 13 με προσκάλεσαν για την γιορτή τους. Για τα 45 χρόνια που γιορτάζουν. Δεν θα μπορούσα να την αρνηθώ και να μην είμαι εκεί, δίπλα τους»
«Για εμένα θα είναι πολύ ευχάριστο να τους δω ξανά. Να νιώσω λίγο όπως τότε, τα ωραία χρόνια που φορούσα την φανέλα με το τριφύλλι. Νιώθω ακόμη μέλος της οικογένειας αυτής της πολύ μεγάλης ομάδας, μέλος του Παναθηναϊκού, μέλος της 13. Ήταν μεγάλη τιμή που φόρεσα την φανέλα αυτή, είμαι τυχερός που γνώρισα αυτούς τους οπαδούς. Μου έδωσαν πολύ μεγάλη αγάπη, μου έδιναν ρυθμό και κουράγιο για να γίνομαι όλο και καλύτερος. Θα είναι πάντα ξεχωριστοί για εμένα. Τους ευχαριστώ και περιμένω να τους δω στην αυριανή γιορτή»!
“η Θύρα 13 είναι αυτό που δεν μπορείς να φανταστείς αν δεν το ζεις”.

Το νεο περιοδικο της θυρα 13





ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΑΜΝΗΣΗ Κ ΟΣΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΧΑΡΙΣΕΙ, ΣΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΥΠΕΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΩ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩ
ΠΑΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΥΡΑ 13


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Πρόσθεσε το banner του Green Voice 13 στο site σου: