Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Λιγο Απ' ολα...



 Αρρωστάκι η Τζάκι Γέμελος με τον Παναθηναικο μας!!!

Από τις αντιδράσεις της στα παιχνίδια στον «Τάφο του Ινδού», από το προφίλ της σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης και γενικότερα από όσα λέει το δέσιμο της Τζάκι Γέμελος με τον Παναθηναϊκό και τον κόσμο του κάνει... μπαμ από χιλιόμετρα. Γουστάρει που φοράει την πράσινη φανέλα η Ελληνοαμερικανίδα και γουστάρει που είναι μέλος της Παναθηναϊκής οικογένειας.

Τελευταία απόδειξη το καινούργιο της τατουάζ. Η Γέμελος «χτύπησε» στην εξωτερτική πλευρά του χεριού της τη φράση «μαχητική ψυχή» που φυσικά παραπέμπει στο γνωστό μότο των οπαδών του Παναθηναϊκού: «Παναθηναϊκός θα πει μαχητική ψυχή».
RESPECT, ΤΖΑΚΙ!!!


Η... μαγεία του «Τάφου» 



Μεγάλη συνέντευξη παραχώρησε ο Τζιμπρίλ Σισέ με αφορμή τη μεταγραφή του στην Μπαστιά στην οποία αναφέρθηκε πολλές φορές στον Παναθηναϊκό.
Ο Τζιμπρίλ Σισέ δείχνει να μη ξεχνά την παρουσία του στον Παναθηναϊκό.
Ο Γάλλος επιθετικός παραχώρησε συνέντευξη στη «Equipe» με αφορμή τη μεταγραφή του στην Μπαστιά. Μάλιστα, ο Τζιμπρίλαρος είναι στο εξώφυλλο της εφημερίδας με μοντάζ που τον παρουσιάζει να κρατά μια περικεφαλαία.

Στο πλαίσιο της συνέντευξης ο Σισέ αναφέρθηκε αρκετές φορές στον Παναθηναϊκό. Αρχικά, μιλώντας για την απόφασή του να πάει στην Μπαστιά είπε: «Ο προπονητής με τον τρόπο που μου μίλησε ένιωσα ότι με ήθελε. Αυτό μου θυμίζει τον Παναθηναϊκό. Η ζεστασιά των ανθρώπων μου θυμίζει αυτή που ένιωσα στον Παναθηναϊκό». 

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο κομμάτι της Εθνική Γαλλίας και στην πρόθεσή του να είναι στο Μουντιάλ της Βραζιλίας. «Όταν ήμουν στον Παναθηναϊκό και είπα ότι θα ήθελα να είμαι στο Μουντιάλ του 2010 κάποιοι γελούσαν. Τελικά εγώ ήμουν εκεί» ήταν το χαρακτηριστικό του σχόλιο. 

Τέλος, όταν μίλησε για τις πιο στενάχωρες στιγμές της καριέρας του είπε: «Από τις μεγαλύτερες στεναχώριες στην καριέρα μου ήταν η αποχώρηση μου από τον Παναθηναϊκό, μου έκανε πολύ κακό που έφυγα. Μαζί με την Οσέρ είναι οι δυο ομάδες που έχω στην καρδιά μου».


Στην αναμονη για Πετριτς...ελπιζω να πανε ολα καλα...μεγαλος παικτης και αν ειναι υγιης κ αποφασισμενος να προσφερει στον Παναθηναικο μας θα αποτελεσει ενα αχτυπητο επιθετικο διδυμο μαζι με τον Μπεργκ!!!


ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, ΝΤΟΚΕΝ!!!


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΝ ΠΕΡΠΑΤΗΤΟ...Κ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΝΝΗΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΕΣ( εξαιρουνται οι Γαυρο-γιαννηδες)!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Πρόσθεσε το banner του Green Voice 13 στο site σου: