Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Ρίχνει... «βόμβες» για τις βόμβες ο Κωνσταντινέας

Οι ίδιοι που ακούγονται στις κασέτες της ΕΥΠ για τα στημένα παιχνίδια είναι που ευθύνονται για την έκρηξη στον φούρνο του Κωνσταντινέα, όπως αποκάλυψε στην εκπομπή «Δίκη» ο πρώην διαιτητής.


Ο διαιτητής Πέτρος Κωνσταντινέας που «καρατομήθηκε» από την ΚΕΔ του Γιώργου Σαρρή, νυν προέδρου της ΕΠΟ και εκλεκτού του Βαγγέλη Μαρινάκη, μίλησε για τους ηθικούς αυτουργούς της επίθεσης που δέχτηκε η επιχείρησή του (βόμβα στον φούρνο του, λίγες ημέρες μετά το ματς που είχε σφυρίξει στην Ξάνθη με αντίπαλο τον ΟΣΦΠ).

«Γνωρίζω καλά τους ηθικούς αυτουργούς της επίθεσης που δέχτηκε η επιχείρηση μου. Ξέρω ποιοι ώθησαν αυτούς οι οποίοι έβαλαν τον εμπρηστικό μηχανισμό. Είναι εκείνοι οι οποίοι αναφέρονται στους διαλόγους που έχουν καταγράψει οι κοριοί της ΕΥΠ για το σκάνδαλο με τα στημένα παιχνίδια.

Ορισμένοι με αποκαλούν πνευματικό παιδί του Σταθόπουλου. Εγώ προκαλώ όποιον έχει στοιχεία να τα καταθέσει στον εισαγγελέα και να με εκθέσει. Εγώ δεν έχω σχέση με τέτοια πράγματα. Μου είχαν προτείνει να γίνω ο... σέντερ φορ συγκεκριμένης ομάδας αλλά το αρνήθηκα. Μου πρότειναν να με κάνουν τον Κολίνα της Ελλάδας».

Κλείνοντας, ο Πέτρος Κωνσταντινέας κατηγόρησε τον δημοσιογράφο κ. Δουκάκο ότι ερχόταν συνεχώς σε επαφή μαζί του την εποχή που «σφύριζε», μιλώντας του με αισχρούς χαρακτηρισμούς, με αποτέλεσμα να διακόψει κάθε επικοινωνία μαζί του!

Δείτε στο παρακάτω βίντεο την αντίδραση παικτών και παραγόντων του Ολυμπιακού και τον προπηλακισμό του Κωνσταντινέα στη φυσούνα του γηπέδου της Ξάνθης, επειδή δεν έδωσε πέναλτι στη βουτιά του Τοροσίδη. Θυμίζουμε πως ΚΑΝΕΙΣ δεν κλήθηκε σε απολογία, σε αντίθεση με όσα είχε υποσχεθεί ο τότε πρόεδρος της ΚΕΔ Γιώργος Σαρρής.


Περαιώτικη ψευτομαγκιά από Τοροσίδη, Μητρόπουλο... από GreenZoneGr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Πρόσθεσε το banner του Green Voice 13 στο site σου: