Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

ο Διαλογος του Μαρινακη – Μπεου για τον Σιδηρoπουλο!

Οι δύο παράγοντες που φέρεται πως συζητούσαν σαν να είναι… όργανα της ΚΕΔ, όπως υπενθύμισε ο Κυριάκος Θωμαΐδης, δεν είναι άλλοι από τους Βαγγέλη Μαρινάκη και Αχιλλέα Μπέο!

Έτσι ανέφερε, τουλάχιστον, το ρεπορτάζ της «Ελευθεροτυπίας» όταν έσκασε το σκάνδαλο με τους στημένους αγώνες.
Ο πρόεδρος και ιδιοκτήτης του Ολυμπιακού μαζί με τον τότε πρόεδρο του Ολυμπιακού Βόλου, τα δύο «αδελφάκια» όπως τους φώναζαν, φέρεται συνομίλησαν την 1η Φεβρουαρίου 2011.
Οι διάλογοι είναι ανατριχιαστικοί, θυμίζουν το Calciopoli του 2006 (διαβάστε αναλυτικότερα εδώ) και σηκώνουν βαριές τιμωρίες, υποβιβασμούς και αφαίρεση τίτλων.
Από τον διάλογο που δημοσιεύει η «Ελευθεροτυπία» προκύπτει πως ο διαιτητής Σιδηρόπουλος ήταν αρεστός στον Ολυμπιακό, καθώς οι δύο άνδρες ήθελαν να σφυρίξει το ματς στο Καραϊσκάκης (βρήκαν πάντως καλύτερο… τον Καλόπουλο). Τελικά κανόνισαν (!) να διαιτητεύσει το Άρης – Ολυμπιακός, ματς για το οποίο φωνάζουν οι γηπεδούχοι.
Ακόμα, προκύπτει πως αρεστοί στο «σύστημα» ήταν οι Γιάχος, Παμπορίδης και Σπάθος (τι περίεργο…)!
Διαβάστε τους διαλόγους και ανατριχιάστε! Τα γήπεδα όλης της χώρας άδειασαν, η φίλαθλη κοινότητα αηδίασε και γύρισε την πλάτη της στο ποδόσφαιρο, κανείς δεν τιμωρήθηκε ποτέ και όχι μόνο αυτό, αλλά παρά την αποκάλυψη του σκανδάλου η Παράγκα δεν δείχνει να έχει γκρεμιστεί! Το αντίθετό…
Μπέος – Μαρινάκης (1/2/2011) Σε συνομιλία που είχε ο Αχιλλέας Μπέος με τον Βαγγέλη Μαρινάκη, αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων τα εξής:
 «..: Του μίλησα για τον αυριανό, μην επέμβεις κι αυτά, δεν θα γίνει τίποτα, όλα καλά θα πάνε και θέλω να μου κάνει μία χάρη τώρα δεν είναι λίγες αυτές να πούμε μη βάζετε τον Σιδηρόπουλο πάνω… δεν είναι δυνατόν…
Β: Ποιο Σιδηρόπουλο πάνω;
Α: Τον Σιδηρόπουλο, την Κυριακή, στο ΠΑΟΚ-ΠΑΟ.
Β: Γιατί, Σιδηρόπουλο έβαλε;
Α: Θέλει να βάλει και του είπα, αν τον βάλεις θα δείρω τον (ακατάληπτο) και δε σας ξαναμιλάω κιόλας. Δεν μπορείς κύριε να τιμωρείς τον Παμπορίδη 4 εβδομάδες, τον Σπάθα 4 εβδομάδες κι αυτό το μ… που έκανε έγκλημα 2 εβδομάδες. Σαν να λες σ” έχω γραμμένο Μπέο στα α… μου.
Β: Γιατί εμένα δεν μ” έχει γραμμένο με τον Σταθόπουλο που τον έβαλε σε 2 αγωνιστικές ο μ…;
Α: Ναι, αλλά εγώ του το πρόλαβα τώρα, του λέω άσ” τον έξω και βάλ” τον στο Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός την άλλη εβδομάδα, αφού έχεις πρόβλημα. Μες στο Καραϊσκάκη. Και μου λέει θα δω, λέει φωνάζει ο Βαγγέλης. Του λέω θα πάρω εγώ τον Βαγγέλη άμα φωνάξει. Είναι ντροπή του λέω, βάλε τον Γιάχο. Όχι μου λέει τον Γιάχο. Βάλε τον Παμπορίδη, βάλε κάποιον άλλον αδερφάκι μου, του λέω, στο Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ.
Β: Καλύτερα να βάλει τον Παμπορίδη, ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός.
Α: Βέβαια, βέβαια, είναι καλύτερα.
Β: Αυτό θα του πω κι εγώ, αυτό θα του πω.
Α: Και να σου κρατήσει τον Σιδηρόπουλο για την άλλη εβδομάδα, για σένα. Και δες αυτό τι θέμα με το κύπελλο, τι προβλέπει ο ΚΑΠ.
Β: Τώρα θα το κάνω».

Αναδημοσιευση απο το panathinaikos kosmos


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Πρόσθεσε το banner του Green Voice 13 στο site σου: